پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

بوم گردی دهکده

بوم گردی دهکده

سوادکوه مازندران، یکی از شهرهای بکر مازندران در دل طبیعت می­ باشد. مکانی که برای تمدد اعصاب و فرار از هیاهوی شهر با دیدهی ابدی سرسبز در چهار فصل سال مناسب بوده و شما را به ضیافت رنگ‌ها و نقش‌های طبیعت می‌برد. سوادکوه، زادگاه رضاشاه پهلوی و مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مانند برج لاجیم، برج دیو کلی، کاروانسری گوک، قلعه کنگلو، قلعه اولاد، پل شاپور، آرامگاه اخوت و کلیسا سرخ آباد می­باشد.

به همین منظور تیم آی­ شمال بوم­گردی های این منطقه را به مسافران عزیز پیش­نهاد می دهد.

این اقامتگاه در بالای تپه قرار داشته و دارای چشم اندازی زیبا به جنگلهای انبوه در بین باغ های مركبات ، دریاچه و زمین‌ های شالیزاری می باشد. اقامتگاه دهکده دارای چندین کلبه با متراژها و امکانات متفاوت می­باشد که با توجه به تعداد نفرات قابل رزرو کردن می­باشد.

واحد 1: این کلبه دارای 80 متر زیر بنا با ظرفیت حداکثر 3 نفر بوده که  دارای یک تخت 2 نفره و 3 رخت خواب سنتی ، یک سرویس ایرانی ، یک سرویس فرنگی و یک حمام و استخر می ­باشد.

واحد 2: این کلبه دارای 90 متر زیر بنا با ظرفیت حداکثر 6 نفر می­باشد، دارای یک تخت 2 نفره و 4 رخت خواب سنتی می­ باشد. این کلبه­ دارای یک سرویس ایرانی ، یک سرویس فرنگی و یک حمام می­باشد.

واحد 3 و 4 : این کلبه ها دارای 56 متر زیر بنا با ظرفیت حداکثر 4 نفر می­باشند، دارای یک تخت 2 نفره و 2 رخت خواب سنتی بوده،  سرویس ایرانی نداشته و دارای یک حمام و سرویس فرنگی می­باشند.

آدرس: استان مازندران، سوادکوه ، روستای اسبوک ، خیابان شهید عابدی

هماهنگ کننده جناب آقای محسن عابدی

برای رزرو میتوانید مستقیما از سایت معتبر جاباما اقدام فرمایید

  • تصاویر مجموعه­ای منتخب از تمامی واحد­ها می­باشد.

Check Also

بوم گردی کیمه

بوم گردی کیمه سوادکوه مازندران، یکی از شهرهای بکر مازندران در دل طبیعت می­باشد. مکانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text