پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

سوهان ساعدی نیا

گروه غذایی «محمد ساعدی نیا» از سال ۱۳۵۱(۱۹۷٠) با پشتوانه و سابقه ای بیش از نیم قرن تجربه و با افزودن نوآوری و خلاقیت در جهت ایجاد تنوع برای ذائقه های متفاوت، محصولات متنوعی تولید و ارائه می نماید.

با توجه به اینکه سوهان و گز یک شیرینی کارگاهی و سنتی و دست ساز می باشد اما این شرکت کوشیده است با بهره مندی از خلاقیت و نو آوری های به روز و کارآمد، به این محصولات رویکردی صنعتی و علمی تر ببخشد.

از بعد سلامت و استاندارهای بهداشتی نیز، تمامی محصولات به صورت مستمر و روزانه، تحت نظارت دقیق آزمایشگاه های کنترل کیفیت قرار می گیرد.

یکی از اولویت های گروه غذایی “محمد ساعدی نیا”؛ دقت به جزئیات است.‌ جزئیاتی که به همراه کلیات می توانند تاثیر جذاب تری خلق نمایند.

از بعد رشد کمی محصولات نیز، همیشه بر این باور بوده است که بتواند محصولاتی متنوع و متناسب برای ذائقه های نسل های سنی متفاوت تولید نماید.

از کیفیت مواد اولیه و رعایت اصالت نحوه پخت و کاربرد صحیح مواد اولیه و چگونگی ترکیب چندین طعم و ایجاد تنوع محصولات برای ذائقه های متفاوت، تا طراحی و بسته بندی نفیس محصولات، با بهره مندی از استادان متبحر این کار؛ در نهایت این واحد غذایی را به نتیجه ای شیرین و مطلوبی رسانیده است تا بدین مرحله که در هر سال، از واحدهای نمونه صنایع غذایی در کشور باشد و گواهینامه های متعددی مبنی بر کیفیت و تضمین سلامت محصولات خود، کسب نماید.

در سال ۱۳۹۷( 2018) برند «محمد ساعدی نیا»؛ در راستای توسعه و تولید محصولات نوین، خط تولید شکلات های دست ساز را با بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه و با تنوع فراوان و بالاترین کیفیت، تأسیس و بهره برداری کرد.

از آنجا که تنوع بخش به سبد محصولات و نیاز سنجی سلایق عمومی از اولویت های این گروه غذایی بوده است؛ در سال ۱۳۹۹ (2020) گنجینه ای گوارا و معطر از بهترین و مرغوب ترین چای و دمنوش و قهوه، با بسته بندی های بسیار نوین و شکیل، برای علاقمندان به این نوشیدنی های جذاب فراهم و ارائه شد.

در حال حاضر این شرکت با شعب مختلف و بیش از 500 نمایندگی فروش در ایران و بیش از ۳۰ کشور در جهان؛ محصولات خود را با نشان تجاری «محمد ساعدی‌نیا» در بسته بندی‌هایی نفیس ارائه می‌ نماید تا بتواند این محصولات منحصر بفرد را به همراه شکوه فرهنگ و هنر ایران زمین، به دیگران هدیه دهد؛چرا که باور داریم این طعم‌های اصیل، ارمغانی ست که از تمدن سخن می‌گوید.

همچنین گروه غذایی “محمد ساعدی نیا” ، پس از سالها تحقیق و بررسی، در راستای اثر بخشی بر سبک زندگی معاصر و ایجاد حس همزیستی بهتر و توسعه و خلق کسب و کارهای نوین و با هدف رشد و گسترش کیفی استاندارد های کافه و پذیرایی،گام نخست افتتاح «مجموعه کافه های زنجیره ای ساعدی نیا» را در اسفند سال ۱۴۰۱ با گشایش اولین شعبه برداشت و با همراهی و حمایت همه اعضای این تیم بزرگ و اقبال مهمانان، مصمم تر و امیدوارانه تر به پیمایش این این مسیر ادامه می دهد.

رسالت «گروه غذایی ساعدی نیا» احترام به خواسته ها و ذائقه های متفاوت و ایجاد حس رضایتمندی ست. بنا و رسالتی که اصل آن اعتقاد و اعتماد به ارزش مندی سلایق و نیازهای عمومی بوده است و در این راستا سعی بر رشد علمی و فنی و بهبود روزانه سرویس دهی، اولویت و خط مشی این گروه می باشد تا خدماتی بهتر و با کیفیت تر ارائه نماید.

آدرس:بزرگراه قم-تهران،مجتمع مهروماه
تهران- فرمانیه
کیش- میکا مال
تهران- ارگ تجریش
تهران- پالادیوم زعفرانیه
کلارآباد- لایکوسنتر

برای اطلاع دقیق از آدرس شعب کلیک کنید.

تلفن تماس:02188364685

insta: @saediniacafe

Check Also

کافه نوارا

کافه نوارا اگر به مجتمع تجاری خانه فروردین در کلیومتر 10 جاده بابلسر رفتید، حتما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text