چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مجموعه تفريحي آكواریوم منطقه آزاد انزلی

اگر از علاقه مندان به آبزیان هستید، گشت زدن در آکواریوم بندر انزلی را از دست ندهید چرا که این آکواریوم بزرگترین آکواریوم ایران است و بزرگترین تونل آکواریوم کشور به طول 40 متر را دارد که این امکان رو بهتون میده تا با فاصله ای تنها به ضخامت یک شیشه، خاطره ای خاص رو برای خودتون رقم بزنین که شما  می توانید و به تماشای دنیای حیرت انگیز زیر آب بپردازید.

این مجموعه شامل آکواریوم و باغ خزندگان است که در قلب منطقه تجاری بندر انزلی بنا شده است و مکان تفریحی و گردشگری بسیار جذابی به حساب می آید.

از سایر قسمت های این مجموعه می توان به کافه و رستوران با چشم‌انداز زیبای دریای خزر، کافی‌شاپ در محوطه‌ی بیرونی آکواریوم، شهربازی گیم‌لند با بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز، سالن بسکتبال، ماشین‌های مسابقه، سالن مسابقه‌ی موتوجی پی، باکس گیم، سالن بولینگ با  تجهیزات و وسایل مدرن، گیفت شاپ برای تهیه و خرید هدایای کوچک دریایی، لونا پارک در مجاورت آکواریوم انزلی اشاره کرد.

متاسفانه قیمت بازدید از آکواریوم انزلی در سایت‌های مختلف متفاوت زده شده است، به‌همین خاطر ما با این مجموعه تماس گرفتیم و مبلغ اینطوربه ما اعلام شد:

قیمت بازدید از آکواریوم انزلی با توجه به رده‌ی سنی، متفاوت است. این هزینه در سال ۱۴۰۲ برای بزرگسالان 390هزار تومان است که می‌توانید آن را با تخفیف تا آخر مهرماه به مبلغ 350هزار تومان تهیه کنید. همچنین این قیمت برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال، به مبلغ ۲۷۰ است.

تجربه ی سفر به زیر دریا و تماشای خاص ترین و نادرترین ماهی و آبزیان ایران و جهان را از دست ندهید و سفری واقعی به اعماق اقیانوسها و تجربه ای هیجان انگیز از مواجه شدن با کوسه های خطرناک، در کنار لمس زیبایی های طبیعت زیر آب، همه و همه در بازدید از ” آکواریوم منطقه آزاد انزلی “

آدرس: بندرانزلی حسن‌رود کیلومتر پنج بلوار شهید فاتحی فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی5

تلفن تماس:   09053547647 – 01334438596

Inst: @anzaliaquarium

Check Also

متفاوت ترین هتل های ایران

10 مهر مصادف با 2 اکتبر روز جهانی معماری است، و در گوشه گوشه ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text