شنبه 8 اردیبهشت 1403

بوم گردی کیمه

بوم گردی کیمه

سوادکوه مازندران، یکی از شهرهای بکر مازندران در دل طبیعت می­باشد. مکانی که برای تمدد اعصاب و فرار از هیاهوی شهر با دیدهی ابدی سرسبز در چهار فصل سال مناسب بوده و شما را به ضیافت رنگ‌ها و نقش‌های طبیعت می‌برد. سوادکوه، زادگاه رضاشاه پهلوی و مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مانند برج لاجیم، برج دیو کلی، کاروانسری گوک، قلعه کنگلو، قلعه اولاد، پل شاپور، آرامگاه اخوت و کلیسا سرخ آباد می­باشد.

به همین منظور تیم آی­ شمال بوم­گردی های این منظقه را به مسافران عزیز پیش­نهاد میدهد.

اقامتگاه بوم گردی کیمه در فاصله حدود 3 ساعته از مسیر فیروزکوه با تهران قرار دارد که در نزدیکی مکان­های دیدنی مانند جنگل و دریاچه لفور، هفت‌آبشار تیرکن، آبشارهای ترز و زال،  آبشارهای اسکلیم، جلسنگ، انجیلیکا، گزو و کلیره و … قرار دارد.

کلبه­ های این مجموعه در منطقه چشم­ نواز لفور، در باغی ۶حدود هزار متر مملو  از درختان پرتقال واقع شده است، که دارای دیدی رویایی از جنگل و مزارع برنج می­ باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن امکانات و خدمات رفاهی برای مشتریان خود کرده و دارای واحدهای متفاوت برای تعداد نفرات متفاوت می­ باشد.

واحدهای 1، 2، 3: این کلبه ­ها به صورت دوبلکس می­ باشند (غیر دربست) که دارای 56 متر زیر بنا با ظرفیت حداکثر 5 نفر بوده، یک تخت دو نفره و 3 رخت خواب سنتی دارد. این کلبه­ ها­ سرویس ایرانی نداشته و دارای یک حمام و یک سرویس فرنگی می ­باشند

واحد 4، 5، 6: این کلبه ­ها دارای 40 متر زیر بنا با ظرفیت حداکثر 4 نفر می­ باشند، دارای یک تخت دو نفره و 2 رخت خواب سنتی بوده و­ سرویس ایرانی نداشته و دارای یک حمام و یک سرویس فرنگی می­ باشد

آدرس: استان مازندران، سوادکوه، شیرگاه، لفورُ

تلفن: 09379505230هماهنگ کننده جناب آقای میراحسان موسوی

Inst: @kimeh_ecolodge

برای رزرو میتوانید مستقیما از طریق شماره و اطلاعات درج شده مجموعه، و یا سایت معتبر جاباما اقدام فرمایید

  • تصاویر مجموعه­ای از تمامی واحد­ها می­باشد.

 

 

Check Also

بوم گردی کوکه – کلبه گِژگال رامسر

بوم گردی کوکه – کلبه گِژگال رامسر رامسر تلفیقی از دریای خزر، کوه و جنگل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text