سه‌شنبه 29 اسفند 1402

هتل5 ستاره ونوس پلاس نمک آبرود

آخرین به روز رسانی 05/07/1402

هتل 5 ستاره ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس یکی از جدیدترین هتل‌های ساخته شده در نمک آبرود چالوس است. این هتل در سال 1396 در یکی ازسرسبزترین مناطق شمالی ایران بنا شده است.هتل ونوس امکاناتی نظیر، دسترسی به اینترنت پرسرعت، رستوران ۲۴ ساعته ، قهوه‌خانه، کافی شاپ، سالن بیلیارد، استخر، سالن آرایش و خدمات تاکسی سرویس و… برای میهمانان خود فراهم می‌کند. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این هتل باعث گردید که مناظر فوق‌العاده زیبایی از جنگل و دریا را برای میهمانان فراهم آورد. در ساخت این هتل زیبا و با شکوه تمام تلاشهای انجام گرفته توسط گروه مهندسین سازه، مشاور، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا اقامت شما در این مجموعه زیبا با آرامش همراه باشد.
از امکانات هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لاندری،پارکینگ اختصاصی،روم سرویس،بوفه صبحانه رایگان،دسترسی به تله کابین، سورتمه و سایر امکانات تفریحی شهرک نمک آبرود، دسترسی به مراکز خرید ، چشم انداز زیبای جنگلی و ساحلی

رستوران و کافی‌شاپ

 رستوران هتل ونوس پلاس

رستوران‌های هتل و کافی‌شاپ انواع غذاهای گوناگونی ایرانی و بین‌المللی را در یک فضای شاد و پر از آرامش به میهمانان ارائه می‌دهد.

رستوران و کافی‌شاپ هتل ونوس پلاس در بخش لابی هتل قرار گرفته است.

(صبحانه هتل به صورت سلف سرویس و کامل در طول هفته پذیرای میهمانان می‌باشد)

خدمات تفریحی و رفاهی هتل

همه مکان‌های تفریحی و سالن‌های ونوس با معماری منحصربه فرد، با آخرین فن‌آوری و تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، همراه با پارکینگ اختصاصی، مجهز به یک تیم اختصاصی برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله نشست‌ها و کنفرانس‌ها، برگزاری نمایشگاه‌ و گالری و نیز میهمانی های بزرگ خدمات خود را ارائه می‌دهند. همچنین فضاهای تفریحی هتل از جمله سالن بیلیارد و استخر برای میهمانان هتل فراهم شده است.

چشم‌انداز دریا و جنگل

جنگل‌های مازندرانیکی از منابع اصلی ثروت در کشورایران محسوب می‌شوند و این جنگل‌ها درتعدیل جریان هوا نقشی اساسی ایفا می‌کنند و  این منابع از نظر صنعت و گردشگری نیز بسیار مهم هستند .قرار گرفتن هتل ونوس پلاس در یکی از سرسبزترین مناطق جغرافیایی این امکان را برای میهمانان مجموعه زیبای هتل ونوس فراهم میآورد که از فضای بسیار زیبای جنگل و دریا همرا با هم بهره ببرند و آرامش را در این فضای زیبا همراه با عزیزانشان تجربه کنند.

تماس با هتل ونوس پلاس نمک آبرود :

آدرس: ایران، مازندران، چالوس، نمک آبرود، هتل 5 ستاره ونوس پلاس

تلفن تماس: 01152185000

info@venushotel.com

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

Check Also

هتل ساحلی نگین نور

آخرین به روز رسانی 05/07/1402 هتل ساحلی نگین نور هتل سه ستاره نگین نور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text