سه‌شنبه 28 فروردین 1403

بزرگترین همبرگر جهان

بزرگترین همبرگر جهان به وزن 353 کیلو معادل 777 پوند در امریکا ساخته شد.

آسوشیتدپرس نوشت: برای پخت این همبرگر در کالیفرنیا که نامش در گینس به ثبت رسید 15 ساعت زمان در نظر گرفته شد و در نهایت همبرگر پخته شده با مینی لیفتراک به محلی که رسانه ها و نماینده کتاب گینس جمع شده بودند، آورده شد.

گوشت کبابی و خردل و سس مایونز و ترشی و پیاز و کاهو و گوجه فرنگی بکار رفته در این همبرگر از با کیفیت ترین جنس بوده است.

همبرگر

آشپزها ساعت 5 صبح کار را با 600 پوند معادل 272 کیلو گوشت (که بعد از پخت کوچک شده و به 400 پوند معادل 181 کیلو تغییر وزن داد) شروع نمودند. دو خمیر به وزن 340 پوند معادل 154 کیلو نیز درست کردند که در دو طرف گوشت پخته شده قرار دهند. 22 کیلو پنیر، 10 کیلو پیاز، 5 کیلو ترشیجات و مزه، 13 کیلو کاهو، 5 کیلو خردل و سس گوجه فرنگی نیز به آن اضافه کردند. در نهایت بعد از پخت و پز و تغییر وزن، همبرگر نهایی را وزن کرده و دیدند وزنش 777 پوند معادل 352 کیلو شده است.

این همبرگر معادل 1.3 میلیون کالری تولید کرد. برت انرایت همراه با نیک نیکورا که اعضای اصلی تیم پخت و پز بودند این عملیات را در منطقه آلامدای کالیفرنیا جلوی چشم رسانه ها انجام دادند.

برای ساخت همبرگر مذکور از بزرگترین گریل دنیا که روی تریلی 18 چرخ بوده و گروه مذکور برای پخت برگر در ایالتهای مختلف از آن استفاده می کنند، نیز استفاده شد و بعد از 15 ساعت آماده خوردن شد و تماشاچیان به ازای پرداخت 99 سنت توانستند هر کدام یک قطعه کوچک از آنرا بخورند.

Check Also

معرفی رودخانه های مازندران

معرفی رودخانه های مازندران رود، آبی است روان که از به هم پیوستن آب چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text