دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

۴۸۶ ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران متوقف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمد محمدی تاکامی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: 107 هزار مسافر ایام نوروز امسال به صورت ریلی در استان جابه جا شدند.

وی، از توزیع 65 میلیون لیتر بنزین معمولی ایام نوروز در استان خبر داد و گفت:  در همین مدت شش میلیون و 700 هزار لیتر بنزین سوپر توزیع شد.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران، با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تادهم فروردین ماه 11 هزار و 240 نفر ساعت گشت راهداری در استان انجام شده است، تصریح کرد: یک میلیون و 68 هزار مترمکعب عملیات برف روبی نیز در ایام نوروز امسال در استان صورت گرفت.

محمدی تاکامی از استقرار 175 اکیپ راه و شهرسازی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان خبر داد و افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به دو هزار و 226 مسافر در جاده‌های استان خدمان رسانی شد.

وی، تعداد چادرهای برپا شده در محل تعیین شده شهرداری‌های استان را 34 هزارو 500 مورد اعلام و تصریح کرد: بیش از 370 هزار گردشگر نوروزی در کمپ شهرداری‌های مازندران اسکان یافتند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران، از توزیع 312 هزار بسته فرهنگی و برشورهای تبلیغاتی توسط پایگاه‌های مستقر در شهرداری‌های مازندران دربین مسافران نوروزی خبر داد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text