چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

۲۵ هزار سند مالکیت به روستائیان آمل اهداء شد

اسماعیل علوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، با اعلام اینکه از آغاز برنامه توسعه اجتماعی تا برنامه پنجم 25 هزار سند مالکیت از سوی بنیاد مسکن به روستائیان این شهرستان اهدا شده است، اظهار داشت: امسال حدود 2 هزار و 500 سند سهمیه آمل بوده که این اسناد با مشارکت اداره ثبت اسناد و قوه قضائیه به این روستائیان اهدا شد.

وی با بیان اینکه براساس آمار ارائه شده از سوی سازمان آمار تعداد خانوارهای روستایی این شهرستان برای اهدای سند حدود 35 هزار خانوار روستایی اعلام شده است، افزود: تاکنون در این شهرستان 17 هزار واحد مسکونی در روستاها مقاوم‌سازی شده که با ارائه سند به این واحدها بیش از 50 درصد مورد مقاوم‌سازی قرار گرفته است.

علوی با اشاره به جذب و تخصیص اعتبارات به پروژه‌های این نهاد بیان داشت: با حمایت نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و با تخصیص اعتبارات از سوی تملک دارایی استانداری این شهرستان توانست رتبه دوم استان را در جذب تخصیص اعتبار را به خود اختصاص دهد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تخصیص این اعتبارات از تبصره 22 ماده 180 به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومان با معرفی بانک مسکن در اجرای طرح هادی در روستاها اختصاص یافته است.

علوی با تاکید براینکه از 340 روستا بالای 20 خانوار در این شهرستان 300 خانوار در اجرای طرح هادی قرار گرفته است، ابراز داشت: با توجه به توسعه اجتماعی روستاها در دولت تدبیر و وامید تا پایان امسال 281 تهیه طرح هادی در روستاهای این شهرستان آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت کلیه تهیه اجرای طرح هادی در روستاهای آمل مورد آماده قرار می‌گیرند، تصریح کرد: در اجرای طرح هادی 31 روستا در دست اجرا و 36 روستا در ردیف اجرای طرح قرار گرفته‌اند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text