پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

۱۹۰۰ کانتینر در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شده است

امیرآباد – مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از رشد ۲۱ درصدی تخلیه کالاهای کانتینری و تخلیه هزار و ۹۶۲ (TEU) کانتینر در ۹ ماهه نخست امسال در این بندر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، علی خدمتگزار افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه بارگیری انواع کالاهای معدنی با ۹۰۰ درصد رشد از ۱۰ هزار و ۸۲۷ تن در مدت مشابه سال گذشته به ۱۰۸ هزار و ۲۹۸ تن در ۹ ماهه نخست امسال رسید.

وی در ادامه به رشد ۱۰۰ درصدی بارگیری انواع فلزات در بندر امیر آباد اشاره کرد و گفت: در ۹ ماه نخست امسال با بارگیری ۲ هزار و ۵۱۳ تن انواع فلزات رشد ۱۰۰ درصدی را در این زمینه کسب کردیم و با تخلیه ۲۲۰ هزار و ۱۸۵ تن از این نوع کالا شاهد رشد ۴۳ درصدی در این زمینه بودیم.

خدمتگزار با تاکید این مقام مسئول در ادامه بر رشد ۹۱ درصدی تخلیه و بارگیری انواع غلات از بندر امیر آباد تاکید کرد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه میزان ۸۹۹ هزار و ۸۰۶ تن انواع غلات با ۹۱ درصد رشد در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

وی گفت: بندر امیر آباد به عنوان تنها بندر نسل سومی کشور در مسیر توسعه با بهره گیری از مدرنترین تجهیزات تخلیه و بارگیری بستری مناسب برای خدمات دهی به صاحبان کالا ، سرمایه گذاران داخلی و خارجی و کارگزاران بندری و دریایی فراهم آورده است.

سه بندر در استان مازندران فعالیت دارد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text