چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

۱۷۰۰ قلیان در چالوس جمع آوری شد

چالوس – معاون درمان شبکه بهداشت چالوس گفت: در سال ۹۴ با بازرسی از ۱۶۸ مکان عرضه قلیان، هزار و ۷۰۰ قلیان جمع‌آوری و معدوم و ۵۴ نفر نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفائیان ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر چالوس بابیان اینکه ۱۲ مرکز ترک اعتیاد در شهرستان وجود دارد، افزود: در این مراکز با استفاده از دارو به‌صورت کنترل‌شده، برای رهایی بیماران از بند اعتیاد تلاش می‌شود.

وی در پایان از برگزاری سه دوره کارگاهی پیشگیری از اعتیاد برای ۱۷۰۰ نفر خبر داد.

حمید محمدی فیروز معاون فرماندار چالوس نیز با عنوان اینکه برای مبارزه با اعتیاد، بهترین کار پیشگیری است با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان در مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: برای پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز، نیاز به همکاری اداره آموزش‌وپرورش و نیز بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در ایام ماه مبارک رمضان وجود دارد.

معاون فرماندار شهرستان چالوس تصریح کرد: برای این کار باید به مردم آگاهی داد و شناسایی اعتیاد به مردم باید در اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی چالوس نیز گفت: با همکاری دادگستری شهرستان، تمامی طلاق‌های توافقی به اورژانس اجتماعی معرفی و از خدمات مشاوره‌ای این واحد بهره‌مند می‌شوند.

محمد گلچین‌مهر افزود: بیش از ۹۰ درصد طلاق‌های معرفی‌شده به این مرکز در اثر مسائل مرتبط با مواد مخدر هستند و شبکه‌های مجازی و ماهواره نیز از سایر دلایل طلاق است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text