دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

۱۴۹ واحد صنفی متخلف مازندران تعطیل شد

علی نبییان در گفت و‌گو با خبرنگار  تسنیم در ساری، اظهار داشت: افزودن 120 نیرو به پلیس راه مازندران کمک بسزایی در امنیت راه‌ها و جاده‌ای کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کشته‌شدگان محور مازندران 21 درصد کاهش داشته است، افزود: این امر نشان‌دهنده تعامل دستگاه‌ها برای کاهش تلفات بوده است.

معاون استاندار مازندران، گام بلند دیگر در این استان را از سوی جمعیت هلال‌احمر استان بیان و عنوان کرد: ایجاد خیمه نماز در ورودی و خروجی‌های راه‌های مواصلاتی مازندران، بازی کودکان و خردسالان، ایستگاه‌های خدمات‌رسانی تست فشار خون و قند خون اقدامات ارزنده این سازمان بوده است.

وی با اشاره به اتفاق اخیر در محور هراز و رانش جاده بیان کرد: با توجه به اهمیت این جاده به عنوان مهم‌ترین راه مواصلاتی کشور به مازندران و دسترسی به حرم امام رضا(ع) این محور با مدیریت و حضور به موقع دستگاه‌های خدمات‌رسان پس از 14 ساعت مسدود شدن، در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

نبییان گفت: محورهای دیگر این استان چون کندوان، گلوگاه و  سوادکوه از وضعیت وطلوبی برخوردار بوده و برای عبور و مرور مسافران نوروزی باز بوده است.

وی با اشاره به تلاش مضاعف 58 شهردار استان برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروزی بیان داشت: آنها تاکنون برای رفاه حال گردشگران به ارایه خدمات خوبی پرداختند که امیدواریم این خدمات‌رسانی تا پایان تعطیلات نوروزی به همین نحو مطلوب انجام شود.

نبییان با اعلام اینکه با توجه به تعداد 45 درصدی جمعیت روستایی در مازندران امسال گام بلندی در توجه و گرایش مسافران نوروزی به سمت مناطق روستایی استان برداشته شد، بیان داشت: در این امر کمیته دهیاری‌ها مربوط به مسافرت‌های روستایی به منظور ترویج ظرفیت‌های لازم و پتانسیل‌ها در روستاها و اطلاع‌رسانی آنها در کشور برای توسعه گردشگری تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، راه‌اندازی و ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی در پنج شهرستان استان را از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بسیار مطلوب و برای تبلیغات صنایع دستی استان‌ها دانست و مطرح کرد: با توجه به تشکیل این نمایشگاه‌ها از استان‌های تهران، خراسان رضوی، شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، گیلان، کرمان و فارس و مازندران، این استان‌ها توانستند به مدت 6 روز 858 میلیون تومان صنایع دستی خود را به فروش برساندند

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text