جمعه 14 اردیبهشت 1403

۱۰ نقطه ساحلی محمودآباد پاکسازی شد

 به همت کانون ساحل سبز مازندران و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و مدیریت آموزش و پرورش، آئین مهربانی با شهر در سواحل و پارک‌های شهر محمودآباد برگزار شد.

محمد محتاطی، مدیرعامل سازمان مردم نهاد کانون ساحل سبز مازندران ظهر امروز در این مراسم گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو عموم شهروندان اقدام به خانه تکانی کرده و اغلب پاکسازی سواحل و پارک‌ها از ذهن‌ها فراموش می‌شد که این همایش با هدف پاک‌سازی سواحل، پارک‌ها، خیابان‌ها و محلات برای میزبانی از مسافران نوروزی و تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور و به‌منظور مشارکت‌دهی شهروندان در حوزه محیط زیست برگزار شد.

وی گفت: در این همایش 10 نقطه ساحلی شهر محمودآباد در خیابان‌های آزادی و معلم به طول دو کیلومتر و سه پارک شهری طاه‌باز و ملّت و پارک شهرداری با حضور دانش آموزان و عموم شهروندان پاکسازی شد.

محتاطی با قدردانی از تعامل و همکاری آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد در اجرای این همایش گفت: با اهتمام ویژه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد و با همکاری فرماندهی انتظامی محمودآباد، تعداد 700 نفر از دانش آموزان در این همایش حضور یافتند.

مدیرعامل کانون ساحل سبز مازندران در خاتمه از اهتمام و همکاری اداره حفاظت محیط زیست و فرماندهی انتظامی محمودآباد در اجرای هرچه باشکوه‌تر این همایش تقدیر کرد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text