شنبه 15 اردیبهشت 1403

کپورچال بابل برای پذیرایی از کاپیتان پرسپولیس آماده شد

روستای کپورچال روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بابل در استان مازندران است . روستایی که بازیکن بزرگی را تحویل فوتبال کشور داد و چه زود او را بازستاند.
شاید باورش سخت باشد اما هادی نوروزی در قبرستان روستای کپورچال هم در همسایگی زمین فوتبال خاکی روستا منزل گزیده است و خانه ابدی اش با زمین فوتبال روستا چند متر فاصله دارد. شاید فوتبال را از همین زمین شروع کرده باشد.
روستا کپور چال اکنون خود را برای پذیرایی از هادی آماده کرده است. درو دیوار کوچه های روستا پر شده از بنرهای تسلیت و پارچه های سیاه . روستای سرزنده و سبز شمال اکنون یکپارچه سیاه پوش شده است.
جوانان و نوجوانان و بوِیژه ورزشکاران روستا و روستاهای اطراف کمر همت بستند و روستا را برای مهمان عزیز خود آماده کرده اند.
همبازیان مازندرانی هادی نورزی نتوانستند طاقت دوری هادی را تحمل کنند و به همراه پیکرش به بابل آمدند و سری هم به خانه پدری هادی زدند و از خانواده های عزادار دلجویی کردند.
قرار بود هادی نوروزی را برای وداع به روستای کپور چال ببرند اما گفته شد که ازدحام جمعیت را نمی توان کنترل کرد آخه هادی طرفدار زیادی دارد و بهتر است مراسم تشییع پیکر هادی روز شنبه از بیمارستان شهید بهشتی برگزار شود.
فردا شنبه اعضای تیم فوتبال و کادر فنی پرسپولیس برای تشییع پیکر کاپیتان خود به بابل می آیند.
البته هادی نوروزی فردا مهمانان زیادی از اطراف و اکناف ایران عزیز دارد . چرا که هادی در دل هوادارانش همیشه زنده است .همانطور که امروز در استادیوم آزادی تهران این علاقه و وفاداری را به نمایش گذاشتند.
هادی نوروزی سحرگاه پنجشنبه براثر ایست قلبی جان به جام افرین تسلیم کرد و راهسپار دیار ابدیت شد.
از مرحوم نوروزی دو فرزند پسر و دختر هشت و یک و نیم ساله به یادگار مانده است.

روستای کپورچال بابل

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text