دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اختصاص 4 میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی آمل ـ چمستان

تقی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: پس از نشست‌هایی که با نماینده آمل در مجلس و مسئولان کشوری داشتیم، اعتبار قابل توجهی برای تکمیل و اتمام پروژه کمربندی آمل ـ چمستان اختصاص یافت.

وی افزود: این پروژه بزرگ عمرانی که چند سالی است در شهر امامزاده عبدالله (ع) منتظر حمایت مسئولان است، برای تکمیل آن مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به اینکه با ایجاد کمربندی آمل ـ چمستان مسافرانی که از تهران قصد سفر به غرب مازندران را دارند، از این مسیر تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: این پروژه می‌تواند در کاهش ترافیک شهری نقش اساسی داشته باشد.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون پیمانکاران در این پروژه عمرانی مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: یک دستگاه ماشین مجهز آتش‌نشانی برای تجهیز ناوگان امدادی اختصاص یافت و ساختمانی هم برای ایجاد آشیانه این خودرو امدادی ساخته شد که برای این دو بخش 400 میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شد.

ابراهیمی با اشاره به اظهارات ضد و نقیض یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، ادامه داد: مسئولان شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در راه خدمت‌رسانی به مردم مسائل سیاسی شهر را به سیاسی‌کاری خود دخالت ندهند.

وی با اشاره به تحقق نیافتن برخی از قول‌هایی که معاون فرمانداری ویژه آمل در مورد کمربندی آمل ـ چمستان و دیگر پروژه‌ها داد، گفت: باید در بخش توسعه و آبادانی شهری، همه مسئولان خدمت به خلق را درنظر بگیرند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text