پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

کليه محورهاي کوهستاني و برف گير مازندران باز است

گروه استان ها – رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران، با اشاره به بازگشايي محورهاي کوهستاني استان، از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي از ظهر امروز چهارشنبه 20 اسفندماه خبر داد .

سرهنگ ” جعفر محمد نژاد ” رئيس پليس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه ، محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از ظهر امروز تا ساعت 24 روز جمعه 22 اسفندماه اعمال خواهد شد .

وي تصريح کرد: تردد موتور سيکلت از ظهر امروز چهارشنبه بيستم اسفندماه تا ساعت 24 روز جمعه بيست و دوم اسفندماه در کليه محورهاي ” کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس ” ممنوع مي باشد .

رئيس پليس راه مازندران خاطر نشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 18 تا 24 همان روز از 15 کيلومتر بالاي مرزن آباد ( دزدبن ) به سمت کرج به صورت يکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد همچنين با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي در محور هراز و ممنوع بودن تردد کليه تريلي ها از اين محور، افزود : تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح تا 24 روز هاي چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه 20 ، 21 و 22 اسفندماه از محور هراز ممنوع مي باشد.

رئيس پليس راه مازندران خاطر نشان کرد: در محور فيروزکوه هم تردد انواع تريلي به استثناء تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

وي گفت : با توجه به بارش سنگين برف در دو روز گذشته در محورهاي کوهستاني استان در حال حاضر کليه اين محور ها باز و تردد در آن ادامه دارد .

محمدنژاد با هشدار به رانندگاني که قصد تردد از محور هاي کوهستاني دارند ، از آنان خواست : خودروي خود را به زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني مجهز کنند و با سرعت مطمئنه در اين محور ها تردد کنند.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان مازندران با شماره تلفن 2182934 و پيش شماره 011 بصورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به هموطنان عزيز در خصوص وضعيت راه هاي استان است .

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text