پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

کلاهبرداری میلیاردی از مشتریان اشیای عتیقه در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد عظیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی کلاهبردار به نام «رحمت– گ» 45 ساله در سطح شهرستان آمل که به بهانه فروش اشیای عتیقه و قیمتی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از مشتریان این اشیا که بیشتر از افرادی پولدار و با تمکن مالی بالا هستند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ماموران با دریافت این گزارش با انجام تحقیقات از مال‌باختگان دریافتند متهم به کلاهبرداری پس از شناسایی طعمه‌های خود با ارائه چند سکه طلا به عنوان نمونه مدعی می‌شد تعداد زیادی از این سکه‌ها را در اختیار دارد و با این افراد وارد معامله‌های چند صد میلیونی و حتی میلیاردی شده و در یک فرصت مناسب با هم‌دستی افراد دیگر با سر کیسه کردن مشتریان، پول‌های نقد و سکه‌های طلا را به جیب زده و متواری می‌شد.

عظیمی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفای متهم را در منزل یکی از اقوامش شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به دو فقره کلاهبرداری از مشتریان اشیاء عتیقه به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

عتیقه آمل

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text