جمعه 14 اردیبهشت 1403

کشف 3 کیلوگرم طلاجات سرقتی در قائم‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، محمدعلی اتباعی‌طبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سارقان طلا در این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل خالی از سکنه در قائم‌شهر، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران آگاهی قرار گرفت و بعد از انجام اقدامات عملیاتی و تحقیقاتی پلیس و با بررسی صحنه جرم به این نتیجه رسیدند که سارق یا سارقان با اطمینان از نبود صاحب‌خانه، شبانه با باز کردن قفل درب و نفوذ به داخل منزل، طلا، جواهرات و وجه نقد موجود در صندوق را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی قائم‌شهر با بیان اینکه پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده دو متهم به سرقت را دستگیر کردند، گفت: این دو متهم اهل شهرستان کوهدشت استان لرستان بودند که در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مسؤول تصریح کرد: این دو متهم به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند که با شناسایی منازل افراد متمول و سرمایه‌دار، آنان را زیر نظر می‌گرفتند تا در فرصت مناسب و در نبود صاحب‌خانه دست به سرقت بزنند.

اتباعی‌طبری بیان کرد: متهمان دستگیر شده به 15 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و در بررسی از مکان این افراد، سه کیلوگرم طلاجات سرقتی کشف شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان می‌خواهیم ضمن توجه به هشدارهای پلیس درباره رعایت نکات ایمنی در حفاظت از تأسیسات از نگهداری وجوه نقد و اشیای قیمتی در منزل خودداری کنند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text