دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

کارشناسان استاندارد حادثه در شهربازی رامسر را بررسی می کنند

حسین سروری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد:مشکل خاصی برای مصدومان این حادثه به وجود نیامده و همه همان روز مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: تنها یکی از مصدومین نیاز به ام.آر.آی داشت که برای این منظور به چالوس اعزام شد و همان روز نیز بازگشت و مشکلی خاصی برای مصدومان به وجود نیامد.

فرماندار رامسر با تاکید بر اینکه اینگونه حوادث قابل پیش بینی نبوده و بعضا اتفاق می افتد، گفت: کارشناسان موسسه استاندارد و شرکت خارجی نصب کننده این دستگاه ها در حال بررسی موضوع هستند تا مشخص شود چه عاملی باعث بروز این حادثه شده است.

13 تن از کودکانی که حوالی ساعت 20 و30 دقیقه 23 شهریور ماه سوار بر یکی ازدستگاه های شهربازی (به نام سقوط آزاد) مجموعه تله کابین این شهر بودند به علت نقص فنی دچارآسیب دیدگی شدند.

بلافاصله با همکاری عوامل امدادی و اورژانس 115 مصدومان به بیمارستان امام سجاد (ع) منتقل و پس از معاینه پزشکان ارتوپد و مغز واعصاب همگی سرپایی مداوا و مرخص شدند.

فعالیت این دستگاه بنا به گفته کارشناسان شهربازی به علت نقص فنی دچاراختلال شد به نحوی که ضربات ناشی از فراز و فرود آن سبب آسیب دیدگی کودکانی که برآن سواربودند، شد.

این دستگاه که حدود 26 مترارتفاع دارد درهردوره فعالیت ارتفاع آن به 20 متر می رسد و سرعتش نیز حدود 4 متر بر ثانیه به سطح زمین نزدیک می شود. ظرفیت این دستگاه 16 نفراست و فقط برای سنین بالای 12 سال مجاز است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text