سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

پارلمان فرهنگیان در مازندران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد شعبانی بعد از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط به پیروزی رسیده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط  جنگ، ترور، نهضت جنگل، حماسه ششم بهمن حفظ شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، سطوح مشارکت مردمی را افزایش داده است، تصریح کرد: این اقدام سبب از بین رفتن حرکت‌های نمادین عوام‌فریبی قبل از انقلاب شده است.

شعبانی با بیان اینکه نخستین بار پارلمان مجازی فرهنگیان در خراسان رقم خورده است، افزود: پارلمان فرهنگیان سبب تقویت اهداف سند تحول بنیادین می‌شود.

وی با اعلام اینکه پارلمان فرهنگیان یک نهاد کاملا صنفی بوده و مسائل مربوط به مدرسه را واکاوی می‌کند، تصریح کرد: مازندران دارای 40 هزار فرهنگی و 480 هزار دانش آموز بوده که از این ظرفیت باید استفاده کرد.

معاون آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه نخستین سطح این گروه برگزاری انتخابات از مدارس، هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها است، گفت: برخورد با عرفان‌های نوظهور را می‌توانیم با ایجاد پارلمان دانش آموزی صورت دهیم.

وی با بیان اینکه به‌دنبال افزایش مشارکت معلمان و اجرای آسان‌تر اهداف تعلیم و تربیت در پارلمان فرهنگیان هستیم، تصریح کرد: 120 نفر از بین مدارس و معلمان و فرهنگیان استان به عضویت پارلمان دانش آموزی مازندران درمی‌آیند.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text