جمعه 14 اردیبهشت 1403

هوشمند سازی سرویس مدارس برای اولین بار در مازندران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل با اشاره به تهمیدات بعمل آمده در خصوص سرویس مدارس گفت: خوشبختانه برای اولین باردر استان هوشمند سازی سرویس مدارس توسط سامانه سپند انجام گرفت.

کیاخسرو افزود: امسال باهمکاری اداره آموزش و پرورش و پلیس راهور شهرستان آمل در مجموع 2 هزار تاکسی سرویس مدارس دانش آموزان را برعهده دارند که از این تعداد حداقل 60 درصد سرویس مدارس توسط بانوان آملی انجام می شود.

وی به رانندگان سرویس مدارس درآمل توصیه کرد ، هنگام انجام سرویس مدارس که اغلب مسافران را دانش آموزان تشکیل می دهند، بیشتر از ظرفیتی که طبق قانون برای آنها مشخص شده است، مسافر سوار نکنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل یادآور شد: سوارکردن بیش از حد مسافر در مواقعی که تصادفی صورت بگیرد عواقب آن با راننده تاکسی است و به لحاظ قانونی دچار مشکل بیمه و غیره خواهند شد.

کیاخسرو با بیان اینکه رانندگان تاکسی و همکاران اداری باید درتکریم ارباب رجوع نهایت سعی و تلاش را داشته باشند افزود: 70 درصد ایاب و ذهاب مردم آمل بوسیله تاکسی صورت می گیرد و رانندگان بیشتر با مردم سروکاردارند و برای توجیح در برخورد کلاس های آموزشی رانندگان وکارمندان گذاشته شده است.

وی با تاکید براینکه سازمان براین است تا بتواند بهترین رفاه را برای رانندگان تاکسی فراهم آورد تا دغدغه ای نداشته باشند خاطر نشان کرد: در گذشته رانندگان تاکسی برای استفاده از بیمه بدنه تاکسی دچار مشکل بودند که با رایزنی های بعمل آمده با شرکت بیمه دانا قراردادی منعقد شد که سالیانه هر راننده تاکسی مبلغ 120 هزارتومان بابت حق بیمه پرداخت کنند و در قبال 5 میلیون تومان بیمه بدنه ماشین بدون ارائه کروکی که برای اولین بار این طرح در کشور اجرایی شد.

به گفته وی؛ برای رفاه حال رانندگان تاکسی جایگاه شماره 2 CNG واقع در بلوار ولایت با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال اتمام می باشد که بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text