شنبه 15 اردیبهشت 1403

نصب 377 دوربین در شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در نشست با مدیران بانک‌ها، اظهار کرد: اتفاقی که در ایام حج رخ داد، اتفاق ناگواری برای مسلمانان جهان بود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، حکام جور نمی‌گذارند مردم اظهارنظر کنند و اگر این مردم اجازه بیان نظر داشتند حکام این کشورها دیگر جایی نداشتند.

وی با بیان اینکه لقب بی‌لیاقتی، حق آل‌سعود است، افزود: جمعیت 2.5 میلیون نفری در مراسم حج، تعداد زیادی نیست که نتوان این افراد را کنترل کرد، ضمن اینکه حدود یک میلیون نفر در رمی جمرات حضور داشتند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه آل‌سعود نابود می‌شود، گفت: به بازماندگان کشته‌های حج امسال، تسلیت عرض می‌کنیم و مراسم بزرگداشت این افراد در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود و با حضور خود، بخشی از آلام را کاهش می‌دهیم.

این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال این است که با مشارکت همه دستگاه‌ها، امنیتی در خور شأن و شخصیت مردم به نمایش بگذارد، تصریح کرد: از روز نخست که وارد استان شدیم درس خوبی به تبهکاران دادیم و کسی از متخلفان جرأت تکرار جرم ندارد.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه محلات آلوده، باعث رنجش مردم بود، ادامه داد: اقدامات پاکسازی و بهسازی این محلات را انجام دادیم و نمای این محلات تغییر کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در موضوع پرونده آدم‌ربایی دارابکلا، هیچ سرنخی در دست نداشتیم، خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان نیروی انتظامی توانستیم قاتل را دستگیر کنیم و مانع از بروز تشنج در فضای عمومی جامعه شویم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه دوربین‌های بانک‌ها باید قابلیت اقدامات پلیسی داشته باشد، افزود: در صورت بروز اتفاق، همه نگاه‌ها به سمت پلیس است و پلیس هم باید از تجهیزات کامل برخوردار شود.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه شهرداران و شوراهای شهر باید در حوزه تجهیز شهرها به دوربین‌ اقدام کنند، گفت: برای شهرهای مازندران نصب 377 دوربین را تعریف کردیم و ابتدایی‌ترین کاربرد این دوربین‌ها، مانیتورینگ شهرها از منظر ترافیکی است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text