پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نساجی در اندیشه شروع رویایی در آسیا

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و نمایندگان ایران امروز و فردا به مصاف حریفان می‌روند.

تیم نساجی مازندران یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه و از گروه D مهمان بمبئی سیتی هند است.

در دیگر بازی این گروه، تیم الهلال عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب میزبان نوبهار ازبکستان است.

نساجی مازندران که با قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور در سال گذشته موفق به کسب سهمیه آسیا شده برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

شاگردان سید مهدی رحمتی در تیم نساجی امروز برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران به مصاف نماینده هند می‌روند و انتظار این است که بازی هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذارند.

بازیکنان نساجی برای نشان دادن فوتبال ناب ایرانی باید از ابتدای بازی با نماینده هند با فشار روی دروازه حریف، قدرت خود را به حریف دیکته کنند.

نساجی در بازی با بمبئی هند قرمز می‌پوشد
نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نساجی ایران و بمبئی سیتی هند برگزار شد.
در این نشست مقرر شد نماینده کشورمان با لباس قرمز به مصاف آبی پوشان میزبان برود.

خارجی‌های بمبئی‌سیتی را بشناسید
بمبئی‌سیتی در لیست خود ۷ بازیکن خارجی دارد که از کشور‌های اسپانیا (۲)، هلند (۲)، اسکاتلند، آرژانتین و استرالیا هستند. طبق قانون (۱+۵) یکی از بازیکنان (به جز بازیکن استرالیایی) امکان حضور در لیست بمبئی برای جدال با نساجی را نخواهد داشت. سه نفر از این جمع هفت نفره در سال ۲۰۲۳ و به تازگی به عضویت جزیره‌نشین‌ها درآمده‌اند.

تیری، مدافع اسپانیایی و ۳۲ ساله‌ای است که چند سالی است در فوتبال هند مشغول به بازی است و سابقه حضور در تیم دوم اتلتیکومادرید و تیم اصلی کادیز را در کارنامه خود دارد. آلبرتو نوگرا هم دیگر مهره اسپانیایی نماینده هند به‌حساب می‌آید که حدفاصل سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ دو بازی برای تیم اصلی اتلتیکو انجام داد و فصل قبل لباس آبی‌آسمانی بمبئی را به‌تن کرد. یوئل فن‌نیف و ناصر الخیاطی ۲ بازیکن هلندی بمبئی به‌شمار می‌روند که اولی هافبک دفاعی است و دومی در پست وینگر بازی می‌کند. هر ۲ بازیکن سابقه حضور در سطح اول هلند را داشته‌اند و همین امسال به این تیم هندی نقل مکان کرده‌اند. گرگ استیوارت ۳۳ ساله اهل اسکاتلند است و در خط حمله به میدان می‌رود. او تا سال ۲۰۲۱ برای گلاسیکو رنجرز به میدان می‌رفت و پس از حضور در تیم جمشیدپور، راهی بمبئی‌سیتی شد. خورخه پریرا دیاس هم دیگر مهاجم خارجی حریف نساجی است. بازیکنی ۳۳ ساله که سابقه حضور در مالزی را هم داشته و البته در تیم‌های آرژانتینی مطرحی، چون لانوس و ایندپندینته هم بازی کرده است. در نهایت به روستن گریفیتس می‌رسیم. یک خارجی کهنه‌کار دیگر با ۳۵ سال که استرالیایی- انگلیسی است و در سال ۲۰۰۵ برای تیم‌های پایه استرالیا به میدان رفته است. او سابقه حضور در تیم‌هایی، چون پاختاکور ازبکستان و پرث‌گلوری استرالیا را دارد و برادرش هم‌اکنون در لیگ مالزی به میدان می‌رود.

تیم سپاهان ایران یکی از نمایندگان کشورمان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز و از گروه سی مهمان تیم نیروی هوایی عراق است.

تیم پرسپولیس ایران هم روز سه شنبه ۲۸ شهریور و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان یاران رونالدو در تیم النصر عربستان است.

تیم نساجی ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۱۱ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان یاران نیمار در تیم الهلال عربستان خواهد بود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text