پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در مازندارن آغاز شد

نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر رامسر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در مراسم آغاز به کار نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران،نقره کار شیرازی دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و محمد رضا کرباسی دبیرکل اتاق اکو  حضور دارند.

در این کنفرانس 70 میهمان خارجی از ٩ کشور آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان،ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان به همراه دهها کارشناس گردشگری از ایران حضور دارند.

 شناساندن قابلیت ها و توانمندی های ایران و بویژه استان مازندران در خصوص گردشگری سلامت با حضورکارشناسانی از کشورهای عضو اکو یکی از اهداف برگزاری این کنفرانس اعلام شده است.

نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در استان مازندران که از امروز 27 مرداد آغاز شده است تا 29 مرداد ادامه دارد.

برگزاری دو نشست علمی با عنوان ˈ توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامتˈˈ و ˈمدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت ˈ از برنامه های نخستین روز کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت است که در هر نشست علمی 9 کارشناس به بیان دیدگاه های خود می پردازند.
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دومین روز برگزاری کنفرانس هم سه نشست تخصصی با عنوان ˈتوسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامتˈˈ، ˈاقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعاتˈˈ و ˈارتباط با مشتری ، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت ˈ برگزار می شود که در مجموع 30 نفر سخنرانی خواهند کرد.
بازدید از بیمارستان چالوس و آمل و برخی دیگر از زیرساخت های گردشگری سلامت مازندران از برنامه های حاشیه ای نخستین کنفرانس گردشگری سلامت است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text