دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، نخستین جشنواره تئاتر خیابانی استانی کوچه به کوچه با اجرای هشت نمایش منتخب از شهرستان‌های این استان در پارک مادر شهرستان آمل  با استقبال پرشور مردم مازندران آغاز شد.

این جشنواره به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر آمل و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مدت چهار روز در خیابان‌های این شهر با اجرای  14 اثر به نمایش گذاشته می‌شود.

در این جشنواره نمایش تندیس از قائم‌شهر، شرفتو با شامپو بشور از محمودآباد، حراج از بابلسر، سد معبر از ساری، دوشغله‌ها و  آشغالتو وردار از آمل، زباله زباله نیست از سرخرود و تصادف از نور اجرا خواهد شد.

اجرای نمایش‌ها این جشنواره در میدان قائم (عج)، میدان 17شهریور، میدان هزارسنگر، میدان شهید فهمیده، پارک فجر، پارک مادر، پارک دهکده طلایی، مقابل هتل شهر به مدت سه روز از ساعت 18 عصرها تا چهارشنبه این هفته برای شهروندان به اجرا در می‌آید.

در نهایت مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی استانی کوچه به کوچه با هیئت داوری و منتخب 8 اثر برتر با حضور هنرمندان برجسته استانی و کشوری عصر پنجشنبه برگزار می‌شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text