چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی دختران مازندران در آمل آغازشد

ساری- ایرنا- مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی دختران مازندران روز جمعه با رقابت علاقمندان به این رشته ورزشی در پنج رده سنی به میزبانی شهرستان آمل آغازشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، این مسابقات در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل که تنها پیست اسکیت استاندارد در مازندران است، آغاز و تا عصر نیز ادامه دارد.

این مسابقات در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است.

رییس هیات اسکیت مازندران در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا در آمل گفت: دراین مسابقات حدود 72 اسکیت باز از 13 شهرمازندران در مواد ‘100- 200- 300- 500 و هزار متر’ با هم رقابت می کنند.

‘حسین خیرنیا ‘ افزود: برترینهای هر رده سنی این مسابقات در قالب تیم منختب مازندران در مسابقات لیگ باشگاه های کشور شرکت خواهند کرد.

او یادآورشد: مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی پسران مازندران نیز هفته گذشته در آمل برگزار و تیم بابل قهرمان شد و تیم های قائمشهر ونکاء در رده های بعدی قرار گرفتند.

رییس هیات اسکیت مازندران، برگزاری منظم این مسابقات را در راستای شناسایی استعدادهای جدید استان دراین رشته ورزشی دارای اهمیت خواند وابراز امیداوری کرد: با برگزاری این مسابقات می تواند به پشتوانه سازی در رده های سنی اسکیت مازندران در سالهای آینده ومعرفی بیشتر اسکیت سواران استان به تیم های ملی امیدوار بود.

بیش از دوهزار ورزشکار مازندرانی در رشته اسکیت سازماندهی شدند

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text