جمعه 14 اردیبهشت 1403

محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس اعلام شد

کرج – رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی این هفته محور کرج – چالوس را اعلام کرد.

سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام محدودیت‌ ترافیکی محور کرج – چالوس، اظهار کرد: برای روان‌سازی و تخلیه بار ترافیکی این محور روز جمعه سیزدهم آذرماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود.

وی در ادامه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه سیزدهم آذرماه، تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۴ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد را یک‌طرفه اعلام کرد.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: این محدودیت ترافیکی که از محدوده مرزن آباد در منطقه «دزدبن» اعمال می‌شود تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس پلیس‌راه استان البرز اگر بار ترافیکی در محور کرج – چالوس در ساعات اعمال محدودیت‌های ترافیکی کم نشود ساعت محدودیت افزایش می‌یابد.

همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی البرز الزامی است

وی تأکید کرد: در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد انواع تریلر، کامیون و موتورسیکلت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان البرز به‌پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش برف در محورهای کوهستانی اشاره کرد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان برای رانندگان الزامی است.

سرهنگ اکبری در پایان از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز را دارند خواست با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هرگونه حادثه جلوگیری و سفری خوش را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text