پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اعمال می‌شود

جعفر محمدنژاد امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: در حال حاضر در ارتفاعات محور کندوان شاهد بارش خفیف برف هستیم و در محورهای هراز و فیروزکوه وضعیت به صورت ابری است.

وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: همچنین سطح تمامی محورهای مازندران به صورت لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری در آن تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن خاطرنشان کرد: به تمام رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌کنیم که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه سلامتی خود و خانواده‌شان را تضمین کنند.

محمدنژاد ادامه داد: همچنین رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه هفتم تا ساعت 24 روز جمعه 9 بهمن‌ماه امسال در تمامی بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج – چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 9 بهمن‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 23 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌ سمت کرج به‌ صورت یکطرفه انجام می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اظهار کرد: تردد انواع کامیون به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه هفت، پنج‌شنبه هشت و جمعه 9 بهمن‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلی به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه 9 بهمن‌ماه امسال از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text