جمعه 21 اردیبهشت 1403

ضرورت نصب نمایشگرهای اطلاع رسانی در مسیر حرکت مسافران

کرج – استاندار البرز بر ضرورت نصب نمایشگرهای اطلاعی رسانی در مسیر حرکت مسافران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استان که در استانداری البرز برگزار شده بود با تاکید بر بهره گیری از تجارت مدیران در سالهای گذشته و به کارگیری نقاط قوت در مدیریت بحران امسال، گفت: نکات مهمی در خصوص مدیریت بحران در استان البرز وجود دارد که تاکید می شود مدیران به آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در استان البرز راه جایگزینی برای اتوبان منتهی به استانهای همجوار وجود ندارد و این امر موجب می شود تا با وقوع کوچکترین رخدادی رسیدگی به آن سخت و مشکل ساز شود.

استاندار البرز اظهار داشت: باید در شرایط کنونی راهی به عنوان مسیر جایگزین پیش بینی شود تا شاهد به حداق رسیدن بحران ها و خطرات احتمالی باشیم.

طهایی با بیان اینکه همچنین یکی دیگر از مشکلات موجود استان در حوزه راه ها در مسیر جاده چالوس به شمار می رود، تصریح کرد: خوشبختانه بهره برداری 15 کیلومتری از جاده نوجان به عنوان مسیری جایگزین و یکطرفه شده جاده تا حدی می تواند بخشی از مشکلات ترافیکی را رفع کند.

وی رانندگی در اتوبان ها را حرکت در مسیری کور توصیف کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم نصب نمایشگرهای اطلاع رسانی وضعیت راه ها بسیاری از مردم در مسیری حرکت می کنند که در ادامه دچار گره کور ترافیکی است از این رو نصب این نمایشگرها در مسیر حرکت امری ضروری است.

استاندار البرز در پایان سخنان خود اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و افزایش حجم سفرها باید تمامی دستگاه های خدمات رسان اعم از دولتی و خصوص از همه امکانات خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text