دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سرقت از بانک ملی نکا

گروه استانها / حوزه مازندران 93/11/18 – 11:21 شماره: 13931118000393 نسخه چاپيارسال به دوستان شب گذشته صورت گرفت سرقت از بانک ملی نکا بانک ملی شعبه امامت شهرستان نکا مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. خبرگزاری فارس: سرقت از بانک ملی نکا به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، بانک ملی شعبه امامت نکا واقع در جاده اصلی نکا به ساری روبه‌روی فرمانداری این شهر، شب گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفت. براساس مشاهدات انجام شده از این بانک، در حال حاضر این بانک بسته است و ماموران و کارشناسان، فرماندار و فرمانده انتظامی نکا در حال بررسی از این بانک و مقدار سرقت انجام شده هستند. تاکنون هیچ یک از مسئولان شهرستان نکا درباره اینکه چه مقدار از این بانک سرقت شده هیچ‌گونه اطلاعی ندارد و هیچ مسئولی حاضر به پاسخ‌گویی در این رابطه تا روشن شدن موضوع نیست و اعلام جزییات بیشتر در مورد این حادثه به ساعات دیگری موکول شده است. به گزارش فارس، در حال حاضر تعداد زیادی از افراد و مراجعه‌کنندگان در ورودی بانک اجتماع کردند و ماموران پلیس اجازه ورود به کسی را نمی‌دهند و کارشناسان مربوطه در حال بررسی چگونگی سرقت از صحنه جرم هستند. به گزارش فارس، بانک ملی شعبه مرکزی نکا نیز در اسفندماه سال 91 مورد دستبرد قرار گرفت که با تلاش دادسرای عمومی و انقلاب و پلیس نکا، عامل اصلی سرقت بانک ملی مرکزی این شهرستان در اواخر فروردین‌ماه سال 92 دستگیر شد. اطلاعات تکمیلی ارسال می‌شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

One comment

  1. از پلیس انتظار زیادی نمیشه داشت چون حتی اگر در هر بانک نگهبان مسلح هم بگماره باز ابتکار عمل در دست سارقین خواهد بود و خود نگهبان و مشتریان و پرسنل بانک هم به دلیل دستپاچگی و استرس سارقین مسلح در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

    ضمنا دوربین و آلارم هم نه تنها به راحتی قابل از کار انداخته شدن هستند بلکه با فرض پوشیده بودن صورت سارقین امیدی به کمک گرفتن از آنها نیز نخواهد بود

    بنابراین تنها روش منطقی نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان در برابر حمله سارقین مسلح و نصب سیستم ضد سرقت خزانه و گاوصندوق مرد نگهبان در برابر سارقینی است که در تعطیلی بانکها و اماکن حساس مثل طلا فروشیها با از کار انداحتن آلارم و دوربین، از طرق مختلف، ازجمله تخریب قفلهای واقعا مسخره نصب شده بر روی درب اماکن حساس یا حتی تخریب دیوار يا نقاط دیگر وارد میشوند و میتوانند به گاوصندوقها دسترسی داشته باشند.

    ولی متاسفانه بانکها به جای توجه به اتفاقات اینچنینی که به مرگ افراد و پاشیده شدن کانون خانواده ها خواهد انجامید فقط از بعد دریافت خسارت از بیمه متمرکز هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text