پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سرقتی از بانک ملی نکا انجام نشد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، حسن فلاح با بیان اینکه سرقتی از بانک نکا صورت نگرفته و اعلام سرقت از بانک صحیح نیست، اظهار کرد: براساس تحقیقات انجام شده سارقان با قطع دزدگیر و شکستن شیشه بانک ملی اقدام به ورود به بانک کردند اما هیچ سرقتی از بانک انجام نشد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه وجه نقد و اسناد و مدارکی از بانک ملی شعبه امامت نکا به سرقت نرفته‌ است، افزود: از ساعات اولیه با حضور ماموران و کارشناسان بررسی‌های مختلف انجام شد و براساس گزارش واصله همه مدارک و وجه نقد صندوق و خودپرداز بانک کامل است و سرقتی انجام نشد.

فلاح با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جزو لاینفک رسانه‌ها است ادامه داد: گزارش‎های نیروی انتظامی، مهم‌ترین و کامل‌ترین گزارش در رابطه با چنین وضعیت‌های بحرانی در شهرستان است که امیدواریم همه رسانه‌ها براساس تکلیف خود، تا قبل از اطمینان از صحت و سقم خبر اقدام به خبررسانی نکرده و گزارش‌های نیروی انتظامی را ملاک قرار دهند و کمک‌کار ما در این رابطه باشند.

فرمانده انتظامی نکا خطاب به مردم افزود: مردم با اعتماد به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، آرامش خود را حفظ کنند و مطمئن باشند که مسائل امنیتی در شهر رعایت شده و خطری شهرستان را تهدید نمی‌کند.

وی گفت: بررسی‌های مختلف در رابطه با این مسئله همچنان ادامه دارد و گزار‌ش‌های تکمیلی به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text