دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سرعت‌بخشی به تکمیل نیروگاه زباله‌سوز نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی شادمان بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و بودجه نوشهر که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با اشاره به اعتبارات طرح‌های نیمه‌تمام، اظهار کرد: پیمانکاری که برای پروژه‌های نوشهر با او قرارداد بسته می‌شود باید توانایی‌های لازم را داشته باشد.

فرماندار نوشهر به روند احداث نیروگاه زباله‌سوز نوشهر پرداخت و افزود: پیمانکار قابل و توانمند می‌تواند به روند تسریع یک پروژه کمک بزرگی کند و اکنون پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان نوشهر باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در بازدید چند روز گذشته از پروژه نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در همان روز 20 نفر مشغول به‌کار بودند اما فردای آن روز این تعداد به سه نفر کاهش یافت و دو روز بعد به 6 نفر رسید که این نوسانات و نامنظمی در کار مناسب نیست.

این مسئول ادامه داد: بخشی از اعتبارات شهرستانی رسید و به حساب استان آمد و بنابراین مدیران شهرستان برای تخصیص آن تلاش کنند و پیگیر باشند و در این باره جدیت به خرج دهند.

شادمان با اشاره به اعتباراتی که برای نیروگاه زباله‌سوز نوشهر درنظر گرفته شد، افزود: این پروژه باید از یک شیفت به سه شیفت کاری ارتقا یابد و از مدت زمان 18 ماه به 6 ماه کاری تقلیل یابد.

فرماندار نوشهر در پایان بر ضرورت توجه ویژه به اعتبارات بخش فرهنگی تاکید کرد و گفت: اعتبارات بخش فرهنگی باید هم‌تراز با اعتبارات دیگر بخش‌ها باشد، اعتبارات فرهنگی زمان‌بر است و با گذشت زمان خود را نشان می‌دهد.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text