جمعه 14 اردیبهشت 1403

سالن فرهنگی حر قائم‌شهر به سینما تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مهدی محمدی صبح امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 10 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی قائم‌شهر برآورد شد که در این زمینه 35 طرح به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌رسد.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه قائم‌شهر به دلیل نداشتن سینما از خلع فرهنگی برخوردار است، بیان کرد: سالن فرهنگی حر که بلااستفاده است با آماده‌سازی امکانات لازم برای سینما همه تلاش خود را به‌کار می‌بریم در آینده‌ای نزدیک سینمای قائم‌شهر شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای پاک‌سازی مناطق آلوده اقدامات مناسبی از سوی دستگاه‌های مربوطه شکل گرفت، افزود: پاک سازی منطقه آلوده پشت کارخانه با همت مسئولان پاک شد و همه تلاش خود را به‌کار می‌بریم تا این پاک‌سازی‌ها در قائم‌شهر اثر ماندارگاری خواهد داشت.

محمدی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش قائم‌شهر با تامین اجتماعی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، خاطر نشان کرد: با جلسات مکرری که با مدیرکل تامین اجتماعی استان انجام می‌شود همه تلاش خود را به‌کار خواهیم برد تا در این زمینه مشکلات موجود برطرف شود.

وی با تاکید به اینکه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی ولی‌عصر (عج) شهرستان قائم‌‎شهر، پنج استان نواحی شمالی را زیرپوشش قرار می‌دهد، اظهار کرد: همراهان بیماران بیمارستان ولی عصر (عج)، مکان مناسبی برای استراحت نداشتند در این زمینه استراحتگاه مناسبی برای همراهان بیماران مهیا شود تا از مشکلات فرهنگی و اخلاقی جلوگیری شود.

فرماندار قائم‌شهر ادامه داد: بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولی عصر (عج) با سفر ریاست جمهوری به مازندران افتتاح می‌شود و این بخش آمادگی کامل برای خدمات دهی لازم است.

 این مسئول درباره توسعه گردشگری در شهرستان قائم‌شهر، بیان کرد: برای جذب سرمایه‌گذار پارک جنگلی تلار اقدامات لازم انجام شد و در این راستا با رصد سرمایه‌گذارانی که اعلام آمادگی کرده‌اند، تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌گذار مناسب را انتخاب کنیم.

محمدی در پایان با بیان اینکه برای سرمایه‌گذاری پارک جنگلی تلار 250 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: سرمایه‌گذاری برای پارک جنگلی اعلام آمادگی کرد و با بررسی‌های لازم همه تلاش خود را به‌کار می‌بریم تا در این زمینه بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text