دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

سارقان زورگیر در ساری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، در پی مراجعه سراسیمه مردی جوان در ساعت 6 و 53 دقیقه دیروز صبح به ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان ساری، مبنی بر زورگیری و سرقت از وی از سوی راننده و سه سرنشین خودروی سواری شخصی ، در بلوار کشاورز ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

براساس این گزارش، ماموران با دریافت مشخصات سارقان زورگیر، پس از چند ساعت کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سرانجام موفق شدند، چهار سارق زورگیر به نام‌های فرید- ق، بهادر – ر، سید مهدی – ت و کیا – ع  را در یکی از مناطق مسکونی شناسایی کنند.

ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر چهار متهم را دستگیر و متهمان پس از نشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برخورد پیرمرد 65 ساله با قطار مرگ وی را رقم زد

بر اثر برخورد یک دستگاه لوکوموتیو دیزل با مرد 65 ساله در شهرستان قائم شهر، این پیرمرد به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان، در ساعت 22 و 30 دقیقه، مبنی بر وقوع سانحه برخورد قطار با عابر پیاده در مسیر ریل حوالی خیابان تهران به سمت دخانیات، ماموران انتظامی پلیس راه آهن سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، عابر پیاده به نام موسی شهابی  65 ساله به دلیل برخورد با قطار بشدت مصدوم و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد . با توجه به تلاش تیم پزشکی این پیرمرد بر اثر شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

توقیف خودرو پژو 405 حامل 5 کیلو تریاک در نکا

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نکا، با متوقف کردن یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 و دستگیری مردی جوان، بیش از پنج کیلو تریاک را کشف و ضبط کردند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 حامل مواد مخدر ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پس از شناسایی خودروی متهمان، در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را حین تردد در یکی از محور های درون شهری متوقف کردند.

کشف 12 فقره سرقت منزل دربابلسر

در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

سرهنگ عباس فتح‌علی پور، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، سارق را حین باز کردن چرخ‌های یک خودرو شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به 12 فقره سرقت منزل و سه فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان‌های بابل و بابلسر اعتراف کرد.

زور گیران ساری

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text