یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است

جعفر محمدنژاد درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر در محور هراز شاهد بارش سنگین برف هستیم که همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی بوده و تردد خودروها نیز باید به کندی صورت گیرد.

وی بیان کرد: همچنین در تونل کندوان و هزارچم محور کندوان نیز شاهد برف سنگین هستیم و آسمان مه‌آلود است.

رئیس پلیس راه مازندران به بارش برف سنگین در گدوک محور سوادکوه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در محور کیاسر شاهد بارش باران هستیم و ارتفاعات این محور مه‌آلود بوده که رانندگان باید احتیاط کنند.

محمدنژاد درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، اضافه کرد: در حال حاضر در محورهای هراز و کندوان حجم بسیاری از خودروها به سمت شمال در حال تردد هستند و وضعیت ترافیک در محور سوادکوه به‌صورت عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه با توجه به بارش‌ها و لغزنده بودن جاده‌ها تردد در محورهای مواصلاتی مازندران با زنجیر چرخ ضروری است، تصریح کرد: همچنین توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text