جمعه 14 اردیبهشت 1403

رستوران خاور خانم

آخرین به روز رسانی: 02/06/1402

رستوران خاور خانم

با وجود اینکه رستوران خاور خانوم جزء رستوران‌ های مازندران نیست، اما اصلا نمی‌توان از آن گذشت. خاور خانوم یک خانم با ذوق سلیقه گیلانی است که با دست پخت خودش همه را مات و مبهوت کرده. این رستوران در یکی روستا‌های استان گیلان به نام سرولات قرار دارد. استان زیبای گیلان به غذا‌های منحصر به فرد و خوشمزه خودش شهرت دارد. به همین خاطر بسیاری از مسافران گیلان به دنبال یافتن یک رستوران سنتی هستند تا طعم واقعی غذاهای گیلکی را بچشند. اگر شما نیز چنین سلیقه‌ای دارید، رستوران خاور خانوم برای شما گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

موقعیت مکانی این رستوران بر زیبایی آن افزوده و باعث شده تا غذا خوردن در این مکان لذت بیشتری نیز داشته باشد. اگر در فصل خلوتی به این رستوران مراجعه کنید، شاید شانس این را داشته باشید که روی میز‌های چوبی کوچک محوطه بیرونی بنشینید. همه  چیز این رستوران ساده و بدون آلایش است. به صورت کلی می‌توان آن را مکانی آرام برای صرف یک غذای گیلکی اصیل دانست.

محدوده قیمتی این رستوران متوسط بوده و جالب است در جریان باشید که با توجه به ساعت کاری رستوران خاور خانم که از 12 الی 6 بعد از ظهر میباشد، قبل از ساعت 12 اجازه ورود مشتریان عزیز داده نمی شود.

آدرس: گیلان، چابکسر، روستای سرولات، جاده امینی

شماره تماس: ۰۹۱۱۳۴۴۹۴۳۴

Inst: @restaurant_khavarkhanom

 

Check Also

رستوران کیوانو

این رستوران از اواخر تیر ماه سال ۹۸ تحت برند کیوانو در قالب یک منو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text