سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

دوربین‌های مداربسته در سطح معابر مازندران نصب می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برای جلوگیری از سرقت‌های خرد در استان دوربین‌های مدار بسته در سطح معابر توسط شهرداری‌ها نصب می‌شود.

خبرگزاری فارس: دوربین‌های مداربسته در سطح معابر مازندران نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی امشب در نشست مشترک مسئولان بازرسی مازندران با مسئولان اجرایی این استان استان اظهار داشت: از زمان استقرار دولت جدید، در مازندران مشکل امنیتی نداشتیم ولی آسیب‌های اجتماعی شامل سرقت خرد و اعتیاد در این استان زیاد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به وجود برخی مناطق آلوده به مواد مخدر مازندران گفت: فرمانداران درحال بازسازی و بهسازی این مناطق هستند و عباس‌آباد نکا به عنوان پایلوت در کشور معرفی شد.

یونسی گفت: در استان از همه ظرفیت‌ها و انسان‌های پاک‌دست و دلسوز برای توسعه استان استفاده می‌شود و در حوزه اجتماعی تلاش داریم که وظایف را به بهترین وضع انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به طبیعت زیبای مازندران و حضور گردشگران متعدد در این استان ادامه داد: شهرداران و فرمانداران باید تلاش کنند که سیمای مازندران زیبا جلوه کند و اقداماتی در این حوزه انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به وجود پسماندهای کنار راه‌ها اضافه کرد: برای زیباسازی ورودی استان تلاش بهتری انجام شود.

این مسئول درباره نامگذاری اسامی غیرمانوس در برخی کوچه‌های استان افزود: این اسامی باید از کوچه‌ها حذف شود.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم انقلابی مازندران و تقدیم 10 هزار و 400 شهید توسط مردم این استان گفت: وصیت‌نامه‌های شهدا باید در مسیرهای مختلف نصب شود.

یونسی درباره رفع مشکل سرقت خرد در استان تصریح کرد: نصب دوربین‌های مدار بسته در سطح معابر در برنامه کاری شهرداران استان قرار گیرد. یکی از مولفه‌های ناامنی وجود مراکز آلوده به مواد مخدر است که فرمانداران نسبت به ساماندهی این مناطق اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره ساماندهی سواحل بیان داشت: بالاترین حوزه طرح دریا در این استان وجود داشت که 96 منطقه بود و ما کمترین غرق‌شدگی در میان استان‌های ساحلی را داشتیم. بررسی‌ها نشان داد که تنها یک نفر در طرح دریا غرق شد و بقیه غرق‌شده‌ها در خارج از طرح بودند.

یونسی تاکید کرد: در روزهای آخر مسئولان مراقبت بیشتری داشته باشند و پایداری طرح‌های دریا در دستور کار قرار گیرد، دولت بودجه ملی برای ساماندهی طرح‌های دریا اختصاص داد.

معاون سیاسی امنیتی مازندران خواستار توجه جدی فرمانداران به کمیته انطباق شد و گفت: مصوبات خلاف شورای شهر برگشت داده شود.

وی خواستار ایجاد بازارچه‌های مرزی برای افزایش درآمد شد

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text