دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

خودروهای متخلف با ۴۸۰ میلیون ریال خلافی در مازندران توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ جعفر محمدنژاد  اظهار داشت: ماموران پلیس راه شهرستان آمل در راستای برخورد با تخلفات راهور از طریق دوربین‌های نظارت کنترل سرعت، شش دستگاه خودروی متخلف دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: این خودروها که برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به‌علت خلافی بیش از یک میلیون تومان متوقف شدند، جمعاً دارای 480 میلیون ریال خلافی بودند که پس از طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان، کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات را در کاهش حوادث رانندگی بسیار موثر دانست.

متلاشی شدن باند سرقت از مدارس در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری اعضای 8 نفره باندسرقت از مدارس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کشاورزی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مدارس این شهرستان موضوع در دستور کارماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی عباس آباد گفت: در اجرای این ماموریت کارآگان پلیس آگاهی و انتظامی با بکارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان این پرونده را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

غرق شدن 2 ماهیگیر در دریای مازندران

دو ماهیگیر در شهرستان چالوس مازندران که برای صید به دریا رفته بودند، بعلت طوفان ومواج بودن دریا غرق شدند.

در ساعت 10 و 6 دقیقه صبح روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان چالوس مبنی بر واژگونی یک فروند قابق ماهیگیری در دریا در منطقه هچیرود ساحل شهرداری ، ماموران سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های بعمل آمده دریافتند، دو ماهیگیر به نام‌های ” ابراهیم – ع ” و ” محرم – ر” که برای صید ماهی با قایق به دریا رفته بودند، قایق به علت مواج بودن دریا واژگون شد. در این حادثه ” محرم – ر” با شنا کردن خود را به ساحل رسانده و نجات یافت و ” ابراهیم – ع ” غرق شد. که تلاش برای کشف جسد همچنان ادامه دارد.

کشف 14 فقره سرقت در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر، از کشف14 فقره سرقت با دستگیری 16 متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در طول هفته جاری در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز، 16 متهم به سرقت، خرید و فروش مواد مخدر، را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر گفت: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به 14 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از محل فعالیت این افراد بیش از هشت هزار نخ سیگار خارجی و دو کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text