چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

خرید برنج طارم محلی مازندران با قیمت 59 هزار ریال

دلاور حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: برنج طارم محلی مازندران با 10 درصد قیمت حمایتی با قیمت 59 هزار ریال توسط سازمان تعاونی روستایی خریداری می‌شود.

وی با اعلام اینکه واردات برنج در زمان برداشت ممنوع شده است، افزود: همچنین در راستای حمایت از برنج‌کاران تعرفه آن دو برابر شده است و  تا اطلاع ثانوی واردات برنج ممنوع شده ‌است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر عملیات برداشت در 95 درصد اراضی شالیزاری استان انجام شد، اظهار داشت: امسال سطح برداشت مکانیزه بسیار مطلوب بوده به‌طوری‌که 70 درصد شالیزارهای مازندران به‌صورت مکانیزه و با کمباین‌های ویژه برنج برداشت شده ‌است.

حیدرپور درباره وضعیت کودها و سموم کشاورزی، گفت: کودهای کشاورزی به میزان کافی در انبارها موجود است.

وی با اشاره به وجود بیش از 76 هزار تن کود شیمیایی در انبارها، افزود: هیچ مشکلی در این‌ زمینه وجود ندارد و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به مراکز برای تامین کودهای شیمیایی برای کشت پاییزه اقدام کنند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

One comment

  1. با سلام
    ما کارخانه کود مستقر در ایران و ما تولید کود آهن بیولوژیک (RNA) به عنوان بهترین و جدیدترین در منطقه است . اگر محصول ما در آینده نزدیک نیاز دارید ، لطفا برای تماس با ما دریغ نکنید. ما همیشه آماده خدمت به شما هستیم.
    ما به دنبال فروش محصول هستیم.
    با احترام
    tab_hamid54@yahoo.com
    حمید از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text