یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

حمل یکپارچه آرد در 4 شهرستان رامسر، تنکابن، گلوگاه و بهشهر

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری استاندار مازندران، گفت: در سالجاري نانوايي هاي استان بايد بازسازي و نوسازي شوند.

ربيع فلاح جلودار در نخستين جلسه كارگروه خريد تضميني گندم استان با بيان اين مطلب، عنوان داشت: با توجه به اين كه مازندران به عنوان پايلوت ارتقاء كيفيت نان در سطح كشور انتخاب شده است، بانك ها كمك كنند تا تسهيلات لازم جهت بهسازي فضاي محيطي و دستگاه هاي توليد نان به واحدهاي خبازي ارايه گردد.

مقام عالی دولت در مازندران، افزود: لباس متحد الشکل، بهداشت فردی و محیطی و آموزش خبازان در ارتقاء کیفیت نان مهم است و باید به جد دنبال شود.

فلاح با اشاره به این که گندم مازندران از کیفی ترین گندم های ایران است، تصریح کرد: امیدوارم با اجرای طرح پایلوت کیفی سازی نان مازندران یک مدل و الگوی مطلوب برای سایر استان های کشور باشد.

استاندار مازندران، با اشاره به عزم دولت در خرید تضمینی گندم، تاکید کرد: باید نان با کیفیت مطلوب به مردم استان، مسافران و گردشگران ارایه گردد.

وی به طرح رتبه بندی واحدهای خبازی اشاره کرد و گفت: وضعیت بهداشت نانوایی ها، وضعیت ماشین آلات و لوازم نانوایی ها، امکانات ذخیره سازی و نگهداری آرد، مهارت شغلی و کیفیت نان از مهمترین شاخص های ارزیابی واحدهای خبازی در طرح رتبه بندی کردن نانوایی های استان است.

دکتر فلاح در ادامه به اجرای سامانه حمل یکپارچه و واحد آرد در استان تاکید کرد و گفت: فرمانداران، مقدمات لازم در پیاده سازی این طرح را تمهید نمایند.

نماینده عالی دولت در مازندران، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر حمل یکپارچه آرد در 4 شهرستان رامسر، تنکابن، گلوگاه و بهشهر در حال اجراست

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text