دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

حضور 32 ناجی غریق در طرح‎های دریای میاندورود

عبدالله ولی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به فعالیت 32 ناجی در سواحل میاندورود، گفت: این شهرستان 9 هزار و 200 متر ساحل دارد که یک‌هزار و 200 متر داخل طرح و 8 هزار متر خارج طرح است.

وی با اشاره به فعالیت چهار طرح سالم‌سازی دریا در میاندورود، افزود: طرح‌ها از ابتدای خردادماه کار خود را شروع کردند و میزبان مهمانان و مسافران هستند.

رئیس هیئت نجات غریق میاندورود با بیان اینکه 15 نقطه کور در طرح میاندورود شناسایی شد، تصریح کرد: ناجیان با آمادگی کامل در طرح‌ها حضور دارند تا مشکلی برای مسافران در دریا اتفاق نیفتد و با اطمینان خاطر به شنا بپردازند.

این مسئول از پاک‌سازی حریم ساحل و ساخت 15 آلاچیق برای ناجیان غریق مناطق آزاد خبر داد و بیان کرد: در این مکان‌ها علائم و بنرهای هشداردهنده شنا نیز نصب می‌شود تا مسافران با منطقه آشنا شده و ساحل را بشناسند.

ولی‌نژاد ادامه داد: برای جلوگیری از بروز اتفاقات ناخوشایند، حریم ورودی مناطق غیرطرح را بستیم تا کسی برای شنا وارد این مناطق نشود.

وی مهم‌ترین مشکل ساحل گهرباران در منطقه خارج از طرح را آلودگی و کثیفی ساحل دانست و گفت: زباله‌های زیادی در ساحل میاندورود وجود دارد و همچنین تعداد سگ‌های ولگرد در این مسیر زیاد است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text