جمعه 14 اردیبهشت 1403

جمع‌آوری آب‌های سطحی ساری نیازمند اعتبار دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر زلیکانی امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: شهرداری استفاده مطلوبی از فصل بهار و تابستان در جهت عمران و آبادانی شهر نداشته است.

وی درباره ترک تشریفات مناقصه در پروژه مطالعاتی جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرستان ساری و واگذاری این پروژه به شرکت مهاب قدس، گفت: عده‌ای هیچ اطلاعی از قانون ندارند و درباره این پروژه برخورد بسیار بدی داشتند.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه در این پروژه طبق بند قانونی ترک تشریفات مناقصه صورت گرفته است، ادامه داد: جمع‌آوری آب‌های سطحی از بزرگ‌ترین مشکلات شهر ساری است و موقع بارش باران دست و دل مجموعه شهرداری و اعضای شورا می‌لرزد.

زلیکانی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه نیازمند اعتبار 400 میلیارد تومانی است، اظهار داشت: بخشی از این اعتبار باید از اعتبارات دولتی باشد اما چون طرح نداریم، نمی‌توانیم از اعتبارات دولتی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بالا بودن مبلغ قرارداد، تعلل‌های زیادی در زمینه اجرای پروژه صورت گرفته است، یادآور شد: این اتفاق باید چهار ماه قبل، انجام می‌شد و اکنون باید در ماه چهارم از آغاز فاز مطالعاتی پروژه مهار آب‌های سطحی بودیم.

به گزارش فارس تعدادی از اعضای شورا نسبت به نحوه واگذاری این پروژه به شرکت مهاب قدس اعتراض داشتند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609001562#sthash.nLzSwIUM.dpuf

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text