سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات جوانان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در مراسم مشترک نشست و تجلیل از جوانان و نخبگان مازندران که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: ششم بهمن ماه روزی است که جریان ضدانقلاب با هدایت دشمنان به شهر آمل حمله کردند و با دفاع جانانه و عاشقانه مردم این شهرستان مواجه شدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از نظر تئوری‌پردازان علم انقلاب از شگفت‌انگیزترین پدیده‌ها در اواخر قرن بیستم قلمداد شد، گفت: بعد از بعثت و امامت ائمه، این انقلاب خدایی‌ترین حرکت مردم به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، اندیشه جدیدی در مقابل تئوری‌های مطرح در روزگار خود را مطرح کرد، افزود: انقلاب اسلامی پرچمدار شرافت و آزادی در جهان شد.

یونسی با بیان اینکه مردم ما همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، ادامه داد: مازندران جزو استان‌هایی است که از مقام والایی در کشور برخوردار است و در زمینه مبارزه با ظالمان هم تاریخ مازندران موید این حقیقت است که مردم این استان در طول تاریخ، عالم‌پرور و معنویت‌گستر بودند.

وی با اشاره به اینکه در بازی‌های آسیایی، جوانان مازندران به اندازه 6 کشور مدال کسب کردند، گفت: خدا زیباترین طبیعت عالم آفرینش را در روی کره خاکی به مردم مازندران هدیه داده است.

این مسئول با بیان اینکه دولت درخواست‌های جوانان را قبول دارد، افزود: امروز به برکت حضور جوانان، دولتی بر سر کار آمده که از حرکت‌های دستوری گذشته خبری نیست.

یونسی با اشاره به اینکه از این جلسه باید دو کارگروه تشکیل شود، خاطرنشان کرد: مطالبات مطرح شده جوانان در این نشست بررسی شود.

وی با بیان اینکه علم باید در خدمت توسعه استان قرار گیرد، گفت: چتر انقلاب باید بر سر همه آحاد مردم که دل در گرو کشور و رهبری دارند، گسترده شود و بی‌هنری است که به افراد انگ بزنیم.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text