یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

ترافیک نیمه‌سنگین در محور کندوان

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در محور کندوان از سمت تهران به مازندران به‌صورت نیمه‌سنگین است، اظهار کرد: همچنین وضعیت ترافیک در محورهای هراز و سوادکوه به‌صورت عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هر هفته در محورهای مازندران، افزود: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه 15 و جمعه 17 اردیبهشت‌ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمودنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ کماکان از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 17 اردیبهشت ماه جاری تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 اردیبهشت‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 دقیقه روز جمعه 17 اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 اردیبهشت از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، یادآور شد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 15، پنج‌شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت از این محور ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

این مسئول در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text