دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

تخریب پل‌ها در مناطق روستایی استان مازندران

علی نبییان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: با توجه به آمادگی‌ها و هشدارهای که از گذشته داده بودیم, بارش باران در مناطق مختلف استان صورت گرفته که از دیروز میزان بارندگی افزایش داشته که این امر منجر به وقوع سیلاب در برخی مناطق استان شده است.

وی افزود: در منطقه سوادکوه رانش داشتیم که سبب گل شکستگی شده است که اقدامات اولیه برای پاکسازی محورها برای بازگشایی هستیم. تجهیزات راهداری در این محور فعال هستند و با هلال احمر، مدیریت بحران و شهرداری در حال مدیریت حوادث هستیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران از ریزش سنگ در منطقه بالادست محور هراز خبر داد و تصریح کرد: راهداری و پلیس راه در حال پاکسازی محورها هستند.

وی از مسدود بودن محور کندوان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در کندوان تلاش برای بازگشایی محور را داریم چرا که  حجم بارندگی در منطقه کندوان زیاد بوده است.

نبییان از تخریب پل‌ها در مناطق روستایی استان خبر داد و افزود:  در وهله اول خدمات رسانی را مدیریت کرده و در حال ارسال تجهیزات مورد نیاز به درماندگان سیل در محورهای استان هستیم.

وی ناپدید شدن 10 کوهنورد در محور کندوان را تکذیب یا تایید نکرد و افزود: روز گذشته یک کوهنورد اهل کشور ترکیه در قله دماوند نجات یافته است.

وی از گرفتار شدن دو گروه 5 نفره کوهنورد در قله فریدون دماوند خبر داد و گفت: نیروهای هلال احمر در حال پیدا کردن این افراد هستند.

نبییان گفت: از مجموع 160حادثه امدادرسانی شده در این ایام، 47 حادثه جاده ای، 20 حادثه دریایی و ساحلی، 8 حادثه سیل و آبگرفتگی،17 فقره حادثه شهری،9 حادثه کوهستان، یک حادثه رانش، یک حادثه صنعتی و کارگاهی و 15 فقره مربوط به ارائه خدمات موردنیاز به مراجعان حضوری به پایگاه‌های امدادی بوده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text