یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

بهره برداری از تنها سینمای نوشهر

نوشهر – نماینده حوزه هنری مازندران در نوشهر از افتتاح و راه اندازی تنها سینمای نوشهر در آینده نزدیک خبر داد.

رستم کیا کجوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی روزهای آینده فرماندار و شهردار نوشهر از روند پیشرفت سینما بازدید خواهند کرد و در حال حاضر با تأمین بودجه مورد نظر، در حال نصب صندلی های سینما هستیم که بزودی به اتمام خواهند رسید.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های اصلی حوزه هنری استان مازندران، دفتر نمایندگی حوزه هنری در نوشهر، اتمام پروژه سینما بود که با همکاری خوب فرماندار، شهردار نوشهر و اعضای شورای شهر  دغدغه ما کاهش یافت و با افتتاح سینما، همه برنامه های ویژه دهه فجر حوزه هنری که شامل برنامه های متنوعی است در این مکان اجرا خواهد شد.

کیاکجوری یادآور شد: تعداد ۸ ویژه برنامه فرهنگی با موضوع انقلاب برای ایام دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است که شامل شعر، تئاتر و نمایش، دکلمه و  سرود است و در کنار آن کارهای تخصصی با موضوع انقلاب همانند نشست ادبیات و شعر تخصصی و دعوت از کارگردانانی که در زمینه انقلاب فیلم ساخته اند اجرا خواهد شد.

وی  با بیان اینکه بودجه کارهای فرهنگی بسیار اندک است خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت حوزه هنری در نوشهر که از سال گذشته بوده تاکنون بیش از ۶۵ برنامه فرهنگی تاثیر گذار اجرا شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در این سینما این خواهد بود که یک شب در ماه را به نام شب با کارگردان نامگذاری کنیم و در ان شب از کارگردان فیلم مربوطه جهت نقد و بررسی دعوت به عمل آوریم و در کنار آن فیلم را نیز به نمایش بگذاریم.

 مسئول دفتر  نمایندگی حوزه هنری مازندران – نوشهر اظهار داشت: ماهی یک بار نیز از خانواده های مسئولان برای دیدن فیلم دعوت می کنیم تا از این طریق آشنایی بیشتری نیز صورت گیرد.

کیاکجوری در پایان از مساعدت ها و حمایت های بی شائبه سینا دلشادی رئیس حوزه هنری استان مازندران، حسن اکبرپور مشاور عالی حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمد علی قمی فرماندار نوشهر، فرهاد شیخ الاسلامی شهردار نوشهر، طاهایی استاندار پیشین مازندران،   اعضای شورای شهر خصوصا عیسی رمضانی، هابیل رمضانی مسئول مالی شهرداری نوشهر و احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت تقدیر و تشکر ویژه کرد.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text