پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

باند تهیه و توزیع مواد مخدر معروف به ابلیس در مازندران متلاشی شد

به نقل از روابط عمومی انتظامی مازندران، سرهنگ علیرضا ثقفی افزود: در اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح استان باخبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، خاطرنشان کرد: مأموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی سرکرده این باند زنی به نام «ر – م» معروف به «ناتاشا» این فرد را در عملیات ضربتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی افزود: مأموران در ادامه تحقیقات با شناسایی دیگر اعضای این باند مخوف در چندین مرحله عملیات موفق شدند، ۱۲ متهم دیگر از اعضای این باند را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: از متهمان بیش از یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه دربسته‌های آماده فروش به همراه مقادیر زیادی وجه نقد کشف شد و پنج دستگاه خودرو متهمان نیز دراین‌ارتباط توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی و عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می‌شود و پلیس مبارزه با مواد مخدر سعی دارد، تا دست سوداگران مرگ را در هر زمان و هر مکانی که به دنبال نیات شوم و پلید خود هستند، کوتاه کند.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text