جمعه 14 اردیبهشت 1403

ایجاد مناطق آزاد تجاری و گردشگری در نوشهر و چالوس

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘قاسم احمدی لاشکی’ روز پنجشنبه در جلسه کارگروه راهکارهای توسعه شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت درفرمانداری نوشهر، افزود: مسوولان نهادهای ذیربط باید از هم اکنون برای تحقق این مهم تا پیش ازسفر رییس جمهوری به مازندران برنامه ریزی کنند.

وی اظهارداشت : چنین جلساتی با حضور مسوولان و کارشناسان متخصص درحقیقت می تواند برای توسعه منطقه بسیار اثرگذار باشد.

این نماینده مجلس گفت : اکنون باید از زمان به درستی بهره گرفت چرا که چنین جایگاهی برای همه مسوولان موقتی بوده و آنچه که می ماند، کارماندگاراست و باید توجه داشت که برنامه ریزی برای توسعه همه جانبه منطقه نیاز به زمانبندی دارد.

وی ادامه داد: هرچند سفر رییس جمهوری به احتمال زیاد در سال آینده صورت می گیرد، اما باید دراین موضوع از هم اکنون درحوزه های مختلف برنامه ریزی شود. باید طرحی مشخص در این خصوص داشته باشیم.

وی ایجاد منطقه آزاد را جزو مسایلی دانست که باید در سفر رییس جمهوری روی آن تاکید شود و گفت: این اقدام می تواند منطقه را به لحاظ اقتصادی متحول سازد.

احمدی با اشاره به اینکه باید از زمین هایی که قابلیت کشاورزی ندارد، بهره برداری های مناسب داشت، گفت: در این حوزه نیز نیازمند برنامه ریزی هستیم تا در بخش صنعتی و گردشگری اقداماتی را انجام دهیم.

این نماینده مجلس با ابراز نگرانی از کمبود امکانات و تجهیزات درمانی در شهرستان های نوشهر و چالوس، گفت: این که بیماران در مقابل پزشکان می میرند، نشان از آن دارد که هنوز زیرساخت ها و امکانات دراین حوزه کافی نیست

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text