جمعه 21 اردیبهشت 1403

اهدای جهیزیه به 2000 نوعروس مازندرانی

آرش حسین‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار گفت: دفتر امور شعب سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های مازندران به مرکزیت شهرستان فریدونکنار تشکیل شده است.

وی افزود: این سازمان در سراسر استان 11 شعبه دارد که کارهای نیازمندان و افراد زیرپوشش را در مناطق شهری و روستاهای محل استقرار خود پیگیری می‌کنند.

مدیر امور شعب سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا (ع) در مازندران تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال به یک‌هزار و 500 نوعروس نیازمند استان جهیزیه اعطا شده است که همه اقلام جهیزیه توسط خیران نیک‌اندیش تامین شده است.

وی ادامه داد: با فرارسیدن فصل سرما یک هفته‌ای است که برای تامین سیستم‌های گرمایشی منازل مهرجویان و مددجویان سازمان اقدام کردیم که تا پایان این ماه این اقلام شامل فرش، بخاری و پتو به‌صورت رایگان اهدا می‌شود.

حسین‌نژاد بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) قرار است با حمایت خیران 500 جهیزیه به نوعروسان نیازمند مازندرانی اهدا شود که جشن بزرگ این برنامه با میزبانی فریدونکنار در مجتمع فرهنگی شهید رجایی برگزار می‌شود.

مدیر امور شعب سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا (ع) در مازندران گفت: اقلام این جهیزیه شامل فرش، تلویزیون، ظروف آشپزخانه، یخچال، بخاری، اجاق گاز و جارو برقی است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text