یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

امکانات طرح‌های سالم‎سازی دریا برای بانوان مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، مریم کیومرثی بعدازظهر امروز در نشست خبری مشترک ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه نیمی از افتخارات ورزش کشور مختص بانوان است، اظهار کرد: بانوان موقعیت مناسبی برای بروز خلاقیت ورزشی‌شان ندارند و این افتخارات در حالی نصیب ورزشکاران بانوان می‌شود که با مشکلات زیاد در مسابقات هنرنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کسب سهمیه المپیک از مهم‌ترین برنامه‌های امور بانوان است، تصریح کرد: مسئولان باید نگرش‌شان را به ورزش بانوان تغییر دهند.

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از استقبال خوب بانوان به رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطر نشان کرد: بانوان در ورزش همگانی استقبال خوبی دارند و از این نظر نسبت به آقایان پیش‌گام هستند.

وی با اعلام برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در بین بانوان استان خاطر نشان کرد: بیشتر قهرمانان و ورزشکاران کشورمان به ویژه مازندران از دل روستاها رشد می‌کنند؛ به همین منظور باید حمایت ویژه شوند.

کیومرثی با اشاره به عدم حمایت سرمایه‌گذار و اسپانسر مالی برای ورزش بانوان اظهار کرد: ورزشکاران بسیار خوبی در سطح کشور داریم که به‌دلیل عدم حمایت از داشتن یک تیم خوب در سطح کشور محروم هستیم.

وی با بیان اینکه هنوز مسئولان به ورزش بانوان اعتماد ندارند، گفت: یکی دیگر از مشکلات ورزش بانوان نبود فضا مناسب برای بانوان در سواحل استان است.

 

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text