چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اقامت حدود سه میلیون گردشگر در مازندران

دلاور بزرگ نیا روز سه شنبه در محل ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه از 27 اسفند ماه تا سوم فروردین دو میلیون و 864 هزار و 290 مسافر مقیم در مازندران داشتیم، اظهار کرد: در این مدت یک هزار و 858 بازدید نظارتی از سوی کمیته اسکات و امور رفاهی انجام شده است.

وی با بیان اینکه 47 مورد تشویق و 95 تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی صورت گرفته است، گفت: بیش از27 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین سوپر و معمولی، بیش از یک میلیون لیتر نفت گاز، بیش از پنج هزار کیلو سی.ان.جی توزیع شد و 558 بازسازی گارد ریل و 708 نصب علائم و تجهیزات ایمنی صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برگزاری 284 برنامه مذهبی ویژه ایام فاطمیه، پنج نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه های فرهنگی، ادامه داد: کمیته نظارت و تنظیم بازار هم سه هزار و 960 مورد بازدید انجام داده است.

بزرگ نیا با بیان اینکه بیش از 13 هزار گشت انتظامی، راهور، پلیس راه به صورت پیاده، موتوری و خودرویی در استان، تصریح کرد: 201 مورد گشت کنترلی و نظارتی استان و شهرستان ها انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای 146 عملیات توسط هلال احمر، ادامه داد: هلال احمر به یکهزار و 659 مجروح تصادفات، امدادرسانی کرده است.

Check Also

خسارت سیلاب در غرب مازندران

اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد: 🔹سیل شب گذشته ۱۳ آبان ماه به تاسیسات زیر بنایی عباس‌آباد، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

Please enter the CAPTCHA text